BOLJE DA GA PRODAM, NEGO DA GA ZAPALIM! Beograđanin dao oglas da prodaje kola, LJUDI NE VERUJU ŠTA JE SVE NAPISAO

0

U drugom delu, onima čija je pažnja i dalje bila prisutna, kroz niz dodatnih razloga, pojasnio je do tančina zbog čega još prodaje vozilo.

Jedan Beograđanin je postao apsolutni hit na društvenim mrežama, nakon što se na je na jednom sajtu za oglašavanje postavio na prodaju svoj automobil, ili bolje rečeno, „svog dušmana“.

Neimenovani muškarac iz Beograda, postao je pravi hit na društvenim mrežama, nakon što je tekst oglasa postao razlog za smeh svih onih koji su imali prilike da ga pročitaju. Naime, sad opis vozila i vlasnikov stav prema njemu, mnogima nije bio jasan, jer, čovek je napisao bukvalno sve što bi nekoga sprečilo da od njega kupi automobil.

„Prvi sam vlasnik, prava je kilometraža, ako nekom smeta mogu časkom da je korigujem. Prodajem polovan auto i ne može posle 265.000 km da izgleda kao nov, jer znam kakav je bio u salonu. Prodajem ga jer mi se smučio, stalno mi se kvari u poslednje vreme i nemam više živaca za njega. Bolje da ga prodam nego da ga zapalim. Mrzi me da nabrajam šta sam mu sve menjao i koliko mi je para satrala kršina“, kaže on u uvodnom delu oglasa.

U drugom delu, onima čija je pažnja i dalje bila prisutna, kroz niz dodatnih razloga, pojasnio je do tančina zbog čega još prodaje vozilo.

„Delova retko gde ima, a i kad nađem koštaju kao da vozim avion a ne auto, a tako i troši-kad na otvorenom troši oko 8 litara ja od sreće skačem, po gradu bolje da ne znate koliko troši-treba mi ciaterna da je vučem sa sobom. Ima ugrađen plin ali ne smem da vozim na plin jer sam zbog plina već jednom radio glavu motora na 105.000. Ne mogu više, nemam više ni para ni živaca za njega, nisam valjda osuđen da se sa njim do groba rvem. Niko neće ni da ga ukrade, ni lopovi ga neće. Nemam živaca da ga slikam više, niti imam nameru da ga perem, takav je kakav je, smučio mi se. Da je dobar ne bi bio ovde gde jeste.“, naveo je on na kraju oglasa.

Ipak, sve one koji su auto pogledali i pročitali oglas, bunila je cena. Naime, on je auto procenio na 4.500 evra, zbog čega su se mnogi pitali da li je tekst oglasa bio samo vešt način da privuče pažnju, pošto cena nikako ne ide uz nekoga ko ima želju da se pošto poto otarasi vozila koje mu samo stvara probleme.

Espreso, Blic

Ostavi utisak

Molimo vas unesite komentar
Molimo vas unesite ime