KO IMA PREDNOST?

1
Po motivima iskustvene priče jedne učiteljice.
– Dobar dan učiteljice. Ja sam došao na razgovor pošto postoji problem u vezi sa kontrolnim iz matematike. Hoću da pogledam rad!
– Da, dobro, nema problema, uđite, evo ja ću pronaći sada rad Vašeg deteta, pa da vidimo o čemu je reč.
– Znate, meni je on rekao da ste Vi postavili zadatak koji ne može da se reši. Dete, naravno, nije znalo, pa to hoću da vidim, taj zadatak.
– O kom zadatku je reč? Evo njegovog rada, pa da pogledamo.
– Pa da, u pravu je dete! Je l’ vi imate pravo da njima dajete zadatke koji nisu za njihov uzrast?
– Ne razumem Vas, na koji zadatak mislite?
– Pa evo: 10-32:8.
– Ne razumem! Šta je problem sa ovim zadatkom?

– Je l’ ovo Vama u redu da rade deca u trećem razredu? Na šta to liči da im takve zadatke dajete? Negativni brojevi se tek kasnije rade, u starijim razredima.
– Ali Gospodine, molim Vas, pa kakvi negativni brojevi? Ovde ni nema negativnih brojeva? O čemu pričate?
– Кako nema? 10-32, kad su oni to učili, da ja Vas pitam? Кad?
– Ali Gospodine, pa prednost oper…
– Nemojte ništa da mi pričate! Sram Vas bilo! Još nećete ni da priznate svoju grešku. Ja ću otići u upravu da se žalim zbog ovoga!
– Ali Gospodine, sačekajte, pa deljenje ima pre…
– Nemojte Vi mene ništa da ubeđujete sad, valjda sam i ja neku školu završio! I znam koja su mi prava!
Čovek izlete iz učionice kao furija zalupivši vrata, a učiteljica ostade opet iznenađena, po ko zna koji put za sve ove godine. Nakon 30 godina radnog staža, ovaj posao je toliko dinamičan, da nove gluposti nikada ne prestaju da se dešavaju.
„Nema veze što Gospodin ne zna prednost operacija, bitno je da on zna svoja prava, da je savladao veštinu asertivne komunikacije i da je izuzetno lepo vaspitan. A i sinu daje odličan model za ponašanje, mora da će biti vrlo ponosan na ono u šta će mali odrasti.“
Autor:
Dragana Mladenov 

 

Ostavi utisak

Molimo vas unesite komentar
Molimo vas unesite ime