Kako smršati u 3 koraka

0

Kada govorimo o gubitku telesne težine, verujemo da je najbolji način da je izgubite tako što ćete konzumirati zdraviju hranu sa što manje masti.

Gubitak težine počinje u kuhinji, a ono što jedete je mnogo važnije od vežbanja. Možete svakodnevno vežbati, a da ne vidite da se skala pomera ukoliko se u proces mršavljenja ne uključi i zdrava ishrana. Stoga, kako biste efikasno izgubili kilograme, potrebno je pridržavati se plana za mršavljenje u ova 3 koraka:

Korak 1: Uklonite sve obrađene namirnice i veštačke zaslađivače iz vaše ishrane.

Korak 2: Planirajte svoje obroke.

Korak 3: Aktivirajte se fizički.

Korak 1: Uklonite sve obrađene namirnice i veštačke zaslađivače iz vaše dijete

Obožavate sir? Šta kažete na čokoladu? Ishranom za mršavljenje ne podstičemo vas da odustanete od onoga što volite, zapravo jedina stvar na koju vas ohrabrujemo je da odustanete od veštačke hrane i prihvatite zdraviju ishranu.

Šta je zdravo jesti?

Zdrava ishrana podrazumeva uklanjanje svih obrađenih, veštačkih namirnica iz vaše ishrane i fokusiranje na sirovu i neprerađenu hranu. Vaše telo je iz prirode, potrebno je da ga oporavite ne bi li imali duži i zdraviji život, sjajnu kožu i kosu, proprocionalnu težinu.

Možete imati čokoladu, ali umesto “čokoladnih bombona” sa puno šećera, i puno veštačkih zaslađivača, možete odabrati kvadrat od prirodne tamne čokolade Što se tiče sira, izaberite nemasni sir.

Korak 2: Planirajte svoje obroke

Shvatamo da ovo zvuči kao domaći zadatak, ali je veoma važan korak u ishrani za mršavljenje.

Planiranjem obroka i evidentiranjem šta jedete i pijete, uskoro ćete moći da zapamtite koliko kalorija je u vašim omiljenim jelima i sastojcima. Najbolje od svega jeste to da ćete planiranjem obroka na ovaj način steći sopstvene navike u ishrani, tako da s vremenom i planiranom ishranom za mršavljenje možete bolje planirati svoje obroke koji odgovaraju vašim žudnjama.

Plan obroka

Da li ste ikada postali dodatno motivisani da vežbate posle kupovine patika? Izrada plana obroka je motivacija na isti način.

Ako sednete i odvojite vreme kako biste planirali svoje obroke, verovatno ćete se pridržavati toga, jer ste utrošili svoje vreme zarad cilja koji vam je bitan.

Koliko kalorija treba planirati za jelo?

Pošto govorimo o postavljanju plana obroka, moramo da razgovaramo o tome koliko kalorija treba planirati za svaki obrok. Ako je vaš cilj da izgubite težinu, sve što treba da znate je kolika je vaša željena težina na kraju režima ishrane za mršavljenje. Jednačina je jednostavna, dodajte nulu na kraj svoje težine da biste pronašli svoj dnevni kalorijski cilj. Samo budite sigurni da nećete otići ispod 1200 kalorija dnevno jer će ovo poslati vaš metabolizam u režim očuvanja, što može dovesti do toga da vaše telo zadrži težinu umesto da je se oslobodi.

Recimo da je vaš cilj težina 135 kilograma, svaki dan unos kalorija treba da bude 1350 kalorija. Ukoliko imate manje kilograma, 1200 kalorija podelite u više manjih obroka.

Korak 3: Aktivirajte se fizički

Gubitak težine je 70% onoga što jedete i 30% vežbanje. Mnogi ljudi često misle da je vežba važnija za gubitak težine i zanemaruju deo zdrave dijete. Zato je korak 3 aktivacija. Ne morate trenirati za maraton da izgubite težinu, ali vežba će ubrzati proces i, možda, još važnije, tonirati vaše telo.

Mnogi ljudi se pitaju šta da rade u vezi sa dodatnom kožom ili gubitkom kože, nakon gubitka težine i odgovor je uvek “vežba.” Ako je sve što možete učiniti 20 minuta joge nakon što deca legnu u krevet, ili šetnja sa psom nakon posla, odlično.

Kako izgubiti težinu bez vežbanja

Pa šta se dešava kada ne možete da vežbate? Postoji mnogo ljudi sa zdravstvenim i fizičkim poteškoćama koje ne mogu da se vežbaju na tradicionalan način. Za te ljude, postoje alternativni načini za gubljenje kilograma. Za njih takođe važi pravilo aktivacije. To može značiti korišćenje stepenica umesto lifta ili umerena šetnja sa prijateljem.

U svakom slučaju, ukoliko imate nameru da smršate, pridržavanjem plana ishrane za mršavljenje i umerenom aktivnošću ispunićete svoj cilj i biti zadovoljni sopstvenim izgledom ali i zdravljem.

Ostavi utisak

Molimo vas unesite komentar
Molimo vas unesite ime